אז יש לכם אתר, בטוח תסכימו אתיי שהדבר המשותף ל- 99% מאתרי האינטרנט בעולם הוא שכניסה אליהם מלווה בהתנצלות של בעל האתר, "זה אתר ישן שלא משקף את מה שקורה היום", "זה אתר חדש, עוד יש בו תקלות", "האתר עלה לא מזמן, עדיין יש בו דברים חסרים" או ההתנצלות האולטימטיבית "האתר לא משהו, בקרוב נהיה חייבים לבנות אתר חדש".
בין אם האתר שלכם באמת לא משהו או שאתם סתם פולנים , חוסר שביעות הרצון של רובנו מאתר האינטרנט שלנו משקפת במידה רבה את הבעייתיות וההתייחסות המורכבת שלנו לשיקוף אינטרנטי של הפעילות שלנו ואת הקושי לשמור על עדכנות בעולם של שינויים מהירים.
יתרה מזאת, במקרים רבים באמת, המוצר שקבלנו מכיל בעיות רבות, בעיקר בגלל שלא ידענו מה לבקש או איך לפקח על התהליך, בכל זאת אנחנו לא מקימים אתר אינטרנט כל יומיים.
ההחלטה להקים אתר חדש היא במקרים רבים ההחלטה הנכונה, לאו דווקא כדי ללכת לאתר משוכלל יותר, אלא כדי ליצור כלי ממוקד, פשוט ויעיל המשקף את הפעילות של החברה ויותר מכך, המסקנה שלכם חייבת להיות – לדעת מה אתם מבקשים, מה נכון בשבילכם ואיך לוודא שזה מה תקבלו בסופו של דבר.
כדי שהפרויקט של הקמת האתר הבא שלכם תהפוך להצלחה, הנה כמה צעדים שאתם חייבים להקפיד עליהם:
- לעשות שיעורי בית מקיפים על סוג האתר, התקציב והחברה שתבצע את הפרויקט.
- לוודא שיש לנו יכולת לספק את כל החומרים לאתר תוך כדי התהליך כדי לא לעכב אותו.
- להקצות משאבי זמן למי שעומד לעסוק בזה, רוב אתרי האינטרנט מתעכבים בגלל העסק ולא בגלל חברת האתרים.
- להיות על זה, להגיב למהר, לבקר ולהעיר כדי להגיע לתוצאה סופית בזמן סביר.
כואב לכם שכבר השקעתם באתר ועכשיו הכסף יורד לטמיון ? לא נורא. זהו חלק טבעי מההתפתחות של העסק , חשוב שתזכרו שעלות הבאת הלקוח יקרה מאד ולכן חשוב למקסם את הסיכוי למכור לו, אתר אינטרנט איכותי הוא בהחלט רכיב חשוב בדרך למכירה.