5 טיפים להעברת מצגת מנצחת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אם יוצאים מנקודת הנחה שאתם לא מרצים או מציגים במקצועיים סביר להניח שאתם נדרשים מעת לעת להציג פרזנטציות למנהלים שלכם, לעובדים או לקבוצה של לקוחות כחלק משגרת העבודה וכמו כל דבר אתם מעוניינים לעשות את זה הכי טוב שאפשר, להעביר את המסר, להשיג את המטרות וגם לקבל ביקורות טובות .. כמה טבעי. אז זהו שלפעמים זה לא כל כך פשוט. 

 

הבדיחה המקובלת בקרב רופאים טוענת שאם קוראים לך לבצע החייאה, כדאי שקודם כל תבדוק לעצמך דופק. ג'רי סיינפלד אמר פעם שפחד קהל נפוץ יותר אצל אנשים מאשר הפחד למות ולכן היו מוכנים לעשות הכל, רק בשביל לא לשאת את ההספד. 

אז אחרי הבדיחות.. נהיה רציניים לרגע ונאמר את האמת. מצגת טובה, אפקטיבית, מקצועית נוצרה על מנת להשלים את מה שנאמר על ידי המציג, לחזק ולהדגיש דברים חשובים. היא אינה חזות הכל ויתכן אף שאינה המרכיב העיקרי בהצלחת המצגת . 

נדרשתם להכין מצגת לפגישה, הנה 5 טיפים שיבטיחו את ההצלחה שלכם … 

1.הכינו את החומר מספיק זמן מראש, תשלטו בו ותראו שאתם מרגישים בטוחים עם המידע, אל תתביישו לעשות חזרות.    רשמו לעצמכם ראשי פרקים, עד כאן  עוד לא התחלנו במצגת . 

 

2.התאימו את התכנים והקצב לזמן שהוקצה ולמשך הריכוז הצפוי של המשתתפים, בכל מקרה נסו שלא לחרוג מ 15-       20 דקות ראשונות למעבר על כל התכנים. 

 

3.הכינו את השקפים למצגת, השתדלו שלא לחרוג מעבר ל15-20  שקפים עם תוכן ( תמונות ותרשימים יכולים להיות          מעט יותר). התוכן בכל שקופית צריך להיות ברמת הכותרות\ראשי פרקים עיקריים. שלבו אלמנטים גרפיים ודיאגרמות רק    אם הם ממחישים ומשלימים את הנאמר. 

 

4.קחו הפסקה לפני שהמצגת מתחילה, הגיעו רעננים ומסודרים הכינו את המצגת להצגה ואת כל מה שנדרש עוד לפני         שהמשתתפים מגיעים . 

 

5.המצגת התחילה – דברו לקהל שלכם.. תהיו טבעיים, נסו לשמור על נינוחות ולהדגיש את הדברים החשובים. נסו לעבור     ברצף ולאחר מעבר מהיר לתת מקום לשאלות ולעורר דיון. 

 

זכרו מצגת טובה היא 80% הכנה טובה.

היכרות טובה עם החומרים וסדר הדברים תהפוך את הכל להרבה יותר יעיל ותעזור לכם להשיג את המטרות ולקבל ביקורות טובות… בהצלחה.

 

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

הקמת עסק

המונח מלכודת דבש הומצא כנראה כדי לתאר את המצב שבו נמצא יזם חדש שהחליט על הקמת עסק , גייס את הכסף הנדרש ומתחיל בפרוייקט החיים

הקמת עסק

אפתח בגילוי נאות , העולם שהייתי רוצה לחיות בו הוא עולם של עסקים קטנים ובינוניים , אני מעדיף לעשות עסקים עם אנשים שהם בעלי העסק

דילוג לתוכן