כיצד להציג את עצמי מול לקוחות בצורה הטובה ביותר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מי אני? איך אני מציג את עצמי בפני לקוחותיי? מה אני עבורם?

מדוע זה רלוונטי? כי הם רוצים לעבוד איתנו. הם רוצים לדעת מי אנחנו. הם רוצים לדעת איך אנחנו יכולים לתמוך אותך בתהליכים ובחיי היומיום שלהם. האם אנחנו מתאימים לתפקיד? האם יש לנו מה שהם צריכים ומבקשים?ֶ

אנחנו מנהיגים, מורים, מדריכים. האם אנחנו מראים זאת? האם אנחנו פועלים מן המקום המיטיב, היודע, המבין? אם כן, אנחנו פועלים מן המקום שמקדם את הלקוחות שלנו, עוזר להם להגשים את עצמם ולפתח את עצמם בחייהם. כשאנחנו מבינים זאת, אנחנו יכולים להתייחס לעצמנו כיועצים, כמנהיגים – ולהציג את עצמנו בצורה שכזאת.

מתוך המקום הזה יש לנו ערך לתת, יש לנו סיפור להציג ויש לנו מסע להדריך בו את קהל לקוחותינו, אחד-אחד. האם אני מציג את עצמי בפני הלקוחות שלי כאדם שיכול לתמוך אותם במסע שלהם? כאדם שאכפת לו? שמה שהם עוברים, משנה לי? אם כן, זה עושה את כל ההבדל ביחסים בינינו. לקוחותיי יכולים לסמוך עליי יותר ויותר, כמו גם לאפשר לי להשתתף בתהליכים האישיים והמקצועיים שלהם יותר ויותר.

כן, זה הולך לקבל תרגום בעולם הכסף. כן, הולכות להיכנס יותר עסקאות. יותר המלצות חיוביות. יותר ויותר לקוחות יישארו עם בית העסק, יותר ויותר אנשים יימשכו לעבוד איתנו. אנחנו לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד – פשוט להבין מי אנחנו ואיך אנחנו מציגים את עצמנו ללקוחות שלנו. מה אנחנו עבורם? מנהיגים? מורים? מנחים? מדריכים?

האם יש לנו מה שדרוש כדי לקדם אותם? האם התדמית שלנו בעיניהם מתאימה לערך שאנחנו יכולים להעניק להם? האם אנחנו מנהלים את התדמית שלנו בצורה שתתמוך את הלקוחות שלנו להבין שאנחנו האנשים שיכולים לעזור להם (או כך אנחנו חושבים)?

הלקוחות שלנו רוצים אנשים שינהיגו אותם. שמבינים לעומק את המסע שלהם, שיש להם את הפתרונות – שהם יכולים להציע מה שנכון, שיכולים לתמוך את הצעד הבא. האם אנחנו יכולים להציע משהו כזה? האם אנחנו עוזרים ללקוחות (הקיימים והפוטנציאליים) שלנו להבין שאנחנו יכולים לעזור להם? האם התדמית שלנו והדרך בה אנחנו מציגים את עצמנו – משדרת את אותו המסר?

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

5 טיפים להעברת מצגת מנצחת

אם יוצאים מנקודת הנחה שאתם לא מרצים או מציגים במקצועיים סביר להניח שאתם נדרשים מעת לעת להציג פרזנטציות למנהלים שלכם, לעובדים או לקבוצה של לקוחות

הקמת עסק

המונח מלכודת דבש הומצא כנראה כדי לתאר את המצב שבו נמצא יזם חדש שהחליט על הקמת עסק , גייס את הכסף הנדרש ומתחיל בפרוייקט החיים

דילוג לתוכן