טיפים לפגישת מכירות מוצלחת מגלמים בתוכם כללי התנהגות מהותיים, פנימיים. אין צורך בהפנמה של "דברים מבחוץ", שכן, כשהפנים מסודר כמו "שצריך" – הדברים הנכונים פשוט נשפכים החוצה מאיתנו, כך שאנחנו מתנהגים בצורה מדויקת, קלילה, פשוטה, נעימה והרמונית. הטיפים שבשורות הבאות רק מסמלים את הדרך הטבעית שלנו להיות כשטוב לנו וכשאנחנו נמצאים באיזון עם עצמנו ושלל רבדינו הפנימיים.
נראות
בצבא ישנה הקפדה על משמעת לבוש. הדרג הפיקודי מבקש בכל תוקף שהחייל יפגין "נראות". כמו במקומות אחרים – בכבאות, בשמירה, במשטרה, ברפואה. בכל מקום שאדם מבקש לייצג משמעות כלשהי דרך הנראות שלו, ייתכן ויש בקשה להגיע עם מדים לתפקיד. המדים מסמלים משמעות, הם סמל בפני עצמם. המדים מסמלים תפקיד, שיש לו משמעות בתוך ההקשר. כשאנחנו מגיעים לפגישת מכירות – איזה תפקיד אנחנו רוצים לייצג? מהם "המדים" שלו? איזו תלבושת אנחנו יכולים להרכיב שתייצג זאת?
הגעה בזמן
הגעה בזמן זו היכולת שלנו להתאים את עצמנו לתנועות שרוצות להתרחש. אם מכירה רוצה לקרות ולקוח רוצה לקנות – ואנחנו רוצים להיות אלו שיאפשרו את זה – אנחנו נגיע בזמן. זוהי מידת הסנכרון שלנו, עם זו של המשתתפים בפגישה ושל הרצונות המשותפים שלנו. במילים פשוטות אפשר להגיד שמי שלא מגיע בזמן פשוט אינו מכבד או מעריך את שאר משתתפי הפגישה, אך זוהי דרך שטחית להגיד דבר מה שאנשים רגילים לשמוע. הדרך המעמיקה יותר מבחינתי היא לציין שכאשר אנחנו באמת רוצים משהו – אנחנו נגיע בזמן עבורו. הזמן אף יזוז כדי לאפשר את זה (פגישות יזוזו ספונטנית וכו'). כאשר אנחנו לא רוצים, אז תקלות הולכות לקרות וזה בסדר. המכירה לא תקרה, לא בהכרח כי לא הגענו בזמן – אלא כי לא רצינו זאת מספיק ועצם האיחור הפגין זאת באופן נסתר.
לבוש תואם מותג וסיטואציה
כפי שאנחנו מתלבשים כדי לייצג תפקיד, אנחנו יכולים להתלבש כדי לייצג מותג או סיטואציה. מותג זו פשוט הבטחה עסקית. המותג של אפל מבטיח ייחודיות (או לפחות כך היה בעבר), המותג של גוגל מבטיח זריזות ופשטות וכו'. איזו הבטחה אנחנו יכולים לייצג על ידי הלבוש שלנו? זוהי ההבטחה שמייצגת החברה שאנחנו עובדים בה, קרוב לוודאי.
לבוש תואם סיטואציה הוא פשוט התאמה פשוטה בין מבנה האינטראקציה החברתית וערכיו הפנימיים, לייצוג של זה כלפי חוץ על ידי בגדים תואמים. אם לאנשים המשתתפים בפגישה יש ערכים של יוקרה ומקצועיות, חליפה שכזאת יכולה להתאים.
מעבר לשיחה (שאינו ורבלי)
כמה נוח אנחנו מרגישים בעור של עצמנו? אנחנו משדרים זאת לעולם גם באופן לא וורבלי. כמה נוח אנחנו חשים להציע את ההצעה העסקית, המכירתית שלנו? אנחנו משדרים זאת גם כן. כמה אנחנו מאמינים בעצמנו? במה שאנחנו מוכרים? איך אנחנו מבטאים את עצמנו דרך מחוות הגוף שלנו? אלו מחוות שאינן רצוניות ולא ניתנות לשליטה, אלא מייצגות את הפנים שלנו.
העולם הפנימי שלנו מתבטא כלפי חוץ, גם בלי שנשים לב. האם אנחנו מוכנים לחשוף מה אנחנו באמת רוצים ומרגישים, באופן אמיץ וכנה? האם יש לנו מניעים חיוביים לגבי משתתפי הפגישה ובאמת אכפת לנו מהמתרחש? זה יופיע בשפת הגוף, בדרך שנישא את עצמנו ובאנרגיה שנשדר.