לא עוד "ספק לידים", או "חברת סושיאל"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

יש לכם עסק קטן או בינוני? כמעט בטוח שאתם זקוקים לקידום בדיגיטל, שיווק ופרסום. אחרי הכל, לא משנה מהו השירות שאתם מציעים, ללא שתגייסו לקוחות – העסק לא יפעל.

פרסום ושיווק, בעידן המודרני, הפכו למלאכה מורכבת, שמבוססת בעיקר על אמצעים דיגיטליים. זו מלאכה שדורשת ידע עדכני, וניסיון והיכרות עם כלים שמשתנים כל העת. חברות גדולות נוהגות להעסיק בד"כ אנשי מקצוע בשכר, כדי שיפקחו על התהליכים. ברוב העסקים הקטנים והבינוניים זה לא אפשרי, שכן העלות של אנשי מקצוע איכותיים, גבוהה מדי ולא מאפשרת לשכור אותם.

אז מה עושים? חברות רבות מפעילות ספקים חיצוניים – לשירותים כמו עיצוב, פרסום בגוגל, בניה ותחזוקת אתר, יצירת סרטונים, שיווק בפייסבוק, קידום באינסטגרם וכו'. הבעיה היא, שלנהל את כל הספקים האלה, ולתאם ביניהם, זו עבודה בפני עצמה – שדורשת גם היא ידע מקצועי' בדיוק כאן, אנחנו נכנסים לתמונה חברת "MY-Marketing" היא לא עוד "ספק לידים", או "חברת סושיאל". אנחנו מציעים שירותים של ניהול דיגיטל במיקור חוץ.

מה זה אומר? המשמעות היא שאנחנו לומדים להכיר את העסק שלכם, בונים עבורכם תוכנית שיווקית מלאה וגם דואגים ליישם אותה. כל כאב הראש של הטיפול בספקים השונים, הפיקוח עליהם, ומקסום התקציבים – עובר אלינו. אתם רק צריכים לסמוך עלינו, והתפקיד שלנו הוא להראות לכם תוצאות, ומהר.

מי אנחנו? את החברה מנהל יהב שוורץ, איש שיווק מנוסה, שעבד בעברו כאיש מכירות, מנהל דיגיטל בחברות פרפורמנס (לידים, דפי נחיתה, פרסום בגוגל ופייסבוק), אחראי על השיווק הדיגיטלי באמריקן לייזר, סמנכ"ל שיווק ברשת מרפאות להרזיה ומרצה במכללת "האקר יו".

יהב שוורץ – מנכ"ל MY-Marketing

"ב-2019 יצאתי לדרך עצמאית", מספר יהב, "והחזון שלי פשוט וברור – המטרה שלי היא לעזור ללקוחות שלי לעשות כסף. אני בונה עבורם תוכנית לשיווק ופרסום בדיגיטל, ופועל כדי ליישם אותה בדרך הטובה ביותר. אני מוריד מהם את כל כאב הראש, ומשאיר אותם עם ליבת העסק – הטיפול בלקוחות ובמוצרים עצמם. לשמחתי, יש לנו עשרות לקוחות שעובדים איתנו באופן קבוע, והתוצאות מדברות בעד עצמן. אנחנו לוקחים אחריות על כל השרשרת השיווקית – מהגדרת הצרכים, דרך בניית המסרים, רכישת המדיה, פיקוח בקרה ושיפור – והכל בזמן אמת. אנחנו נותנים שירות אישי לכל לקוח ולקוח, עם זמינות מלאה. חשוב לי שכל עסק ירגיש שאנחנו דואגים לו, שיש לנו זמן בשבילו, שיש להם מישהו ברמה מקצועית גבוהה שמטפל בהם כל הזמן ולוקח אחריות מלאה על הכל".

למידע ופרטים נוספים אודות שירות של ניהול שיווק דיגיטלי במיקור חוץ: לחצו כאן

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

עשה ואל תעשה – השלב הראשון במכירה

איך אתם מגדירים את עצמכם כאנשי מכירות? מקצוענים? חברותיים? ענייניים? חדורי מטרה? אגרסיביים ? … חחח מנחש שאף אחד לא מגדיר את עצמו כאגרסיבי.    גם

דילוג לתוכן