הקמת עסק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אפתח בגילוי נאות , העולם שהייתי רוצה לחיות בו הוא עולם של עסקים קטנים ובינוניים , אני מעדיף לעשות עסקים עם אנשים שהם בעלי העסק ובאופן כללי אני די מסתייג מחברות ענק ורשתות  .

את הקפה שלי אני משתדל לשתות בבית קפה שכונתי , את הירקות רוכש בחנות ירקות ואת הקמפיין פייסבוק שלי מנהל אצל אורי – עסק קטן , איכותי ואישי.

בדיוק מהמקום הזה , כאשר פונים אלי לסייע בהקמת עסק  ( דבר שקורה  לשמחתי בתכיפות רבה ) אני מתגייס לענין במולא המוטיבציה והדריכות , כמעט בלי קשר לגודל העסק , היקף ההשקעה או הניסיון של היזם או היזמים .

עד כאן ההשתפכות , בואו נהיה רגע מקצועיים .

פרוייקט הקמת עסק , בכל תחום כולל בתוכו עשרות רבות של פריטים והחלטות שכולם נעשים בזמן קצר יחסית ונוגעים בכל אחד מארבעת   התחומים  הקשורים בניהול העסק  :

  • פיננסיים , בנקים ותזרים מזומנים .
  • פיתוח עסקי , פרסום שיווק ומכירות .
  • תפעול ולוגיסטיקה , ניהול מלאי .
  • ניהול המשאב האנושי – מבנה ארגוני , הגדרות תפקיד – גיוס קליטה וניהול עובדים .

בעולם העסקים הקטנים והבינוניים  אני משתדל מאד לסיים פרוייקט תכנון והקמה בתוך  3-4 חודשים כאשר פרק הזמן הזה כולל את התכנון הפיננסי והשיווקי , איתור מקום ותכנונו ( איתור המקום עלול לקחת זמן רב יותר )  ותהליך ההקמה ותחילת מתן השרות כמובן שקיימים חריגים כאשר מדובר בהקמת מערך ייצור , בינוי וכו…

פרויקט ההקמה כולל בתוכו מספר שלבים עיקריים :

  • גיבוש הרעיון הסופי – הקונספט .
  • בניית תוכנית כספית – פיננסית – תוכנית השקעות – מהלכים לגיוס .
  • איתור מקום – עיצוב ותכנון פיזי ( אם נדרש ) תקצוב . ( במקביל לשלב ב' )
  • הקמה פיזית של המקום .
  • במקביל לד – הכנת תשתית ניהולית , שיווקית , מיתוג
  • הערכות בירוקרטית – ישות משפטית , רו"ח , הנה"ח וכו…
  • גיוס עובדים במידת הצורך , בניית תהליכי קליטה וניהול לקוח

מטבע הדברים הנתונים  משתנים מפרוייקט לפרוייקט  וכך גם הצרכים ואולם במסגרת תפקידו , ישמש מלווה עסקי מצויין כמנהל הפרוייקט , יהיה מעורב בפרטים וישלח אלומת אור לכל נושא שיש בו כדי להשפיע על הצלחת הפרוייקט .

 

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

עשה ואל תעשה – השלב הראשון במכירה

איך אתם מגדירים את עצמכם כאנשי מכירות? מקצוענים? חברותיים? ענייניים? חדורי מטרה? אגרסיביים ? … חחח מנחש שאף אחד לא מגדיר את עצמו כאגרסיבי.    גם

דילוג לתוכן