עוד קבוצה אחת ואבדנו… התנהלות נכונה באפליקציית whatsapp

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

על פי הסטטיסטיקה המקובלת בזמן שאתם קוראים את המאמר הזה צורפתם ל 3-4  קבוצות ווטסאפ חדשות שהם כנראה דומות מאד לקבוצות אחרות שכבר יש לכם, רק עם אדם אחד יותר או פחות.

whatsapp הפכה להיות ערוץ התקשורת העיקרי בחיים האישיים, החברתיים ובעיקר המקצועיים שלכם ומאפשרת תקשורת פשוטה ומיידית והעברה של מסרים, פעולות ומשימות בצורה מהירה מאוד, בהרבה מקרים, מהירה מדי. 

 

היתרונות של whatsapp גוברים כמובן על החסרונות שלה כך שפונקציות בסיסיות יחסית שלא קיימות בה כמו תזמון  הודעות וחוסר אפשרות למיין ולשמור מידע  הופכים אותה לכלי יעיל מאד למטרות ספציפיות וגרוע מאד לצרכים אחרים. 

אז מתי נכון להשתמש ב  whatsapp?

היא כלי נהדר לכל אחת מהפעולות הבאות:  whatsapp

  • ליצור קשר ראשוני עם contact חדש – לפני שיחת טלפון או פגישה. 
  • עדכונים קצרים – נקבעה פגישה, אנא שלח לי, שימו לב ש… 
  • להרים בקבוצות – סגרנו עסקה , ברוך הבא לעובד חדש. …
  • עדכונים על העברת תשלום או קבלת תשלום . 
  • עדכונים קצרים על איחור או שינוי .. 
  • מחמאות ופרגון – תמיד טוב . 
  • עדכונים תפעוליים קצרים 

 

זה היה החלק הקל, עכשיו בואו נראה איפה האפליקציה הכל כך פופולרית מכשילה אותנו: 

  • להתווכח ולהתעמת – מה שאתם כותבים תמיד ישמע אחרת לקורא. זאת הסיבה שהסלמה בהתכתבות תמיד מאד מהירה, אם במקרה מה שכתבתם התפרש כביקורת ועורר התחלה של ויכוח. תכתבו "רק – שניה מתקשר"  ועצרו את ההסלמה כשהיא ממש בתחילתה.
  • לשלוח מסמכים – בטח כאלה שרוצים שישמרו להמשך ולא ייעלמו לאחר עוד 12 הודעות בקבוצה כלומר תוך 4 דקות. 
  • לנהל דיונים עקרוניים ומהותיים בקבוצה באופן ספונטני –  צריך להסביר ? מי משתתף בדיון? מה הוא עושה בזמן שהוא מגיב.. חתיכת דיון מקצועי קבלתם. 

 

בקצרה, אני מאלה שחושבים שעוד מוקדם להספיד את הדואר האלקטרוני ותתפלאו ,יש אפילו עוד מקום לשיחות טלפון מדי פעם .

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

הקמת עסק

המונח מלכודת דבש הומצא כנראה כדי לתאר את המצב שבו נמצא יזם חדש שהחליט על הקמת עסק , גייס את הכסף הנדרש ומתחיל בפרוייקט החיים

עשה ואל תעשה – השלב הראשון במכירה

איך אתם מגדירים את עצמכם כאנשי מכירות? מקצוענים? חברותיים? ענייניים? חדורי מטרה? אגרסיביים ? … חחח מנחש שאף אחד לא מגדיר את עצמו כאגרסיבי.    גם

דילוג לתוכן