5 כלים פשוטים ויעילים לשיפור ביצועים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פעמים רבות מנכ"לים שואלים אותי: "איך אתה משפר ביצועים של חברה ?"

התשובה טמונה בשאלה עצמה.. אין דבר כזה ביצועים של חברה…

ביצוע הוא תוצאה של פעולות, ופעולות לא נעשות על ידי ה"חברה", אלא על ידי המשאב האנושי, כלומר מנהליה ועובדיה.

לכן, השאלה הנכונה היא איך משפרים את ביצועי המשאב האנושי בחברה?

מנכ"לים רבים מתוסכלים מביצועי העובדים שלהם, אך לפני העובדים יש את המנכ"לים והשאלה שצריכה להשאל כאן:

האם המנכ"ל מבצע היטב את עבודתו ?

ביצועים נמוכים (תפוקות) אינם בהכרח האחריות של העובדים או האחריות הבלעדית

המנכ"ל הוא זה שאחראי על התפוקות הללו.

מנכ"ל שמבצע את תפקידו כראוי, יראה כי התפוקות של החברה עולות פלאים.

מצרף בזה חמישה כלים פשוטים ליישום אשר בכוחם לשפר בעקביות את תפוקות החברה, לחזק את תחושת השייכות, המוטיבציה והאחדות של כל המשאב האנושי בחברה:

  1. תמונת מצב מעודכנת – לפני הכל, דאגו שכל הנתונים החשובים על פעילות החברה, יהיו מוצגים לפניכם, ברמה יומית, מעודכנים ומדויקים. ונתונים הם לא רק "הכנסות" או "מכירות"…
  2. שיתוף המנהלים בחברה – שתפו את המנהלים שלכם במטרות, בשאיפות, בתוכניות לעתיד, בסיבות לשינוי שחל בכם. הפכו אותם לחלק מ"הצוות המוביל", למדו אותם איך לנהל את עובדיהם ומה הם צריכים לעשות כדי לעזור לעובדים להצליח.
  3. ישיבות – קיימו ישיבות והרבה ! עם המנהלים, עם העובדים, עם צוותים נבחרים. שאלו שאלות, כוונו למטרות, הקשיבו לרעיונות ולהצעות שלהם – הידע והפתרונות נמצאים אצלם.
  4. הדרכות מקצועיות – השקיעו במשאב האנושי. שפרו את הידע המקצועי של המנהלים והעובדים, את ההבנה העסקית שלהם, את היכולת שלהם לבצע את תפקידם טוב יותר !
  5. הצגת הביצועים – נכון שיש מגבלות בעניין, אבל תמיד ישנם נתונים שאפשר להציג. דאגו להציגם, להראות את המצב הקיים ואת השיפורים שחלו, הפכו אותם לחלק משמעותי בחברה, החמיאו ותגמלו את אלו שהשתפרו.

 

כלים אלו יעזרו לכם לשפר את תפוקות המשאב האנושי בעשרות מונים וכפועל יוצא ישפרו את ביצועי "החברה".

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

הקמת עסק

המונח מלכודת דבש הומצא כנראה כדי לתאר את המצב שבו נמצא יזם חדש שהחליט על הקמת עסק , גייס את הכסף הנדרש ומתחיל בפרוייקט החיים

עשה ואל תעשה – השלב הראשון במכירה

איך אתם מגדירים את עצמכם כאנשי מכירות? מקצוענים? חברותיים? ענייניים? חדורי מטרה? אגרסיביים ? … חחח מנחש שאף אחד לא מגדיר את עצמו כאגרסיבי.    גם

דילוג לתוכן