מייצגים בשנת 2022 – 5 דברים שאתם ממש חייבים להפסיק לעשות…

כולם כותבים סיכומי שנה, כך נראה במעבר מהיר ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובעיתונים ( כן, יש עוד כמה כאלה..) . גם עבור אלה שסיכום שנה מהווה טרחה מיותרת אין שום ספק שהמעבר לשנה חדשה מאפשר לעצור לכמה רגעים ולחשוב, ממה אנחנו מרוצים ועובד טוב במשרד שלנו ואת מה היינו רוצים לשפר, לייעל או פשוט לפתור כדי שיפסיק להציק.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

נכון, גם השנה עסקנו בעיקר בשוטף, המשכנו לטפל בתחלואי הקורונה תרתי משמע ולכאורה. במבט חטוף נראה שדבר לא השתנה, הלקוחות ממשיכים להביא את החומר ברגע האחרון ולחזור שוב ושוב על אותן השאלות, מנהלי החשבונות ממשיכים בעבודה הטכנית החשובה שחוזרת על עצמה חודש אחרי חודש, המעסיקים ממשיכים לשלוח לנו דוחות נוכחות בווטסאפ והסדר הארכות קובעת לנו את הקצב של הגשת הדוחות, עולם כמנהגו נוהג.

ובכל זאת, מבט טיפה יותר מעמיק מלמד אותנו שבכל זאת דברים השתנו, כולם מדברים על דיגיטציה וטכנולוגיה, ספק רוצים ספק חוששים מהשינוי וברמה האישית, איך לומר שינינו את סדרי העדיפויות שלנו ואנחנו מחפשים קצת יותר איכות חיים ופחות טירוף בעבודה.. איך אומרים הלקוחות שלנו מההייטק -work life balance .. מעניין איך זה נשמע בשפה של מייצגים.

חברים, במיוחד בשבילכם הכנו רשימה של 5 "הרגלים רעים" שאתם כבר כל כך מורגלים אליהם אבל אם רק תחליטו תוכלו להפסיק אותם ב2022 ולהפוך את המשרד שלכם להרבה יותר יעיל ואת החיים שלכם להרבה יותר טובים.

  1. לקבל משלחות של עוסקים עם שקיות של מסמכים ב15 לחודש ולהקליד ניירות מקומטים– זה הזמן לעבור למערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית ולהנחות את הלקוחות שלכם להתקדם למאה ה21, אתם תטמיעו הלקוחות יצטרכו להתרגל והחיים שלכם יהיו הרבה יותר פשוטים … וירוקים.
  2. לנסוע למס הכנסה בחמסין ובגשמים בשביל חותמת " התקבל" ופשוט לשדר את הדוחות באופן מקוון מלא לרבות הצרופות לדוח.
  3. לדלג בין 12 תוכנות שונות שבכל אחת מהן הלקוח רשום בשם קצת אחר ( תאמינו לנו שיש 34 דרכים שונות לכתוב משה כהן) והנתונים מועברים בהקלדה ידנית מתוכנה לתוכנה ולהתקין פלטפורמת ניהול erp אחת שמרכזת את כל פעילות המשרד.
  4. לקבל טפסי 101 בכתב יד או Pdf ולהקליד אותם לתוך מערכת השכר בכל תחילת שנה ובהמשך גם את כל נתוני השכר מדי חודש ובמקום זה להתחבר לפורטל שכר דיגיטלי שמתממשק לתוכנית השכר.
  5. להשאר אחרי 17.00 במשרד לעבודה טכנית שבכל ענף אחר נעשית באופן דיגיטלי ואוטומטי ולהחליט שהשנה סוף סוף תבלו את אחר הצהריים עם הילדים, חברים, כדורגל או כל דבר שבא לכם באמת.

בעצם עם כל השינויים שהנהגם השנה… בשביל מה בעצם יש לכם להשאר במשרד בשעות משוגעות כאלה ?

מייצג יקר, הדיגיטציה כבר כאן והיא עומדת לרשותך בכל רגע שתבחר להתקדם ולהתחיל לעבוד כמו שאתה דורש מהלקוחות שלך.   אנחנו במיכפל לירם מציעים לך פלטפורמת 360 לניהול כל פעילות המשרד בשילוב ממשקים דיגיטליים מתקדמים לעסקים, עובדים והרשויות

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

עשה ואל תעשה – השלב הראשון במכירה

איך אתם מגדירים את עצמכם כאנשי מכירות? מקצוענים? חברותיים? ענייניים? חדורי מטרה? אגרסיביים ? … חחח מנחש שאף אחד לא מגדיר את עצמו כאגרסיבי.    גם

כמה נכון להשקיע באתר אינטרנט חדש ?

פוליטיקאים נוהגים לענות על שאלות המראיין בתשובה- זאת לא השאלה.. כמה מפותל מצידם. על השאלה שבכותרת אני משיב- זאת בהחלט שאלה חשובה אבל השאלה החשובה

הקמת עסק

אפתח בגילוי נאות , העולם שהייתי רוצה לחיות בו הוא עולם של עסקים קטנים ובינוניים , אני מעדיף לעשות עסקים עם אנשים שהם בעלי העסק

דילוג לתוכן