מצגת מנצחת – משלב התכנון דרך הכתיבה ועד לעיצוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מצגות הם כלי נהדר להעביר מסרים ורעיונות, להציג תוכניות ולקדם את הפעילות שלכם בתוך הארגון ועל הדרך לקבל עוד כמה נקודות על העבודה שלכם ( ..גם זה חשוב)

באחד המאמרים הקודמים דברנו עליכם המציגים – על שיעורי הבית, ההכנה ,הנראות שלכם והנינוחות בזמן העברת המצגת כבסיס קריטי להצלחה. בלי להלחיץ,..שפת הגוף ,איך אתם נראים והשליטה שלכם בחומרים הם הרבה יותר משמעותיים ממה שיראה על המסך

ובכל זאת, אם כבר אתם מכינים ( ברור שכן.. ) בואו ניתן ארגז כלים בסיסי, טיפים למי מכם שמכין מצגת ואין לו מין הסתם צבא של מעצבים גרפיים לרשותו.

אז קודם כל ולפני הכל, חשבו מה אתם רוצים להשיג, בנו את הסיפור ,הרצף של המצגת כדי שיוביל אתכם למטרה. מצגת טובה מתמקדת ברעיון אחד או שניים לא יותר, כל המידע נועד כדי לתמוך ברעיון הזה.. מצגת היא לחלוטין לא כלי להעברת מידע.

א. המסגרת , גריד – ממותגת כמובן בלוגו של החברה או הפרוייקט, עדיף תמיד מסגרת נקיה ולא צעקנית .

ב. שקופית השער – הנושא ,הזמן והעורך.. אפשר בהחלט שתהיה מעוצבת מעט יותר עם תמונה רלוונטית.

ג . תוכן עניינים בתחילת המצגת – יאפשר לכם להכין את השומעים למה שהולך לקרות, עברו במהירות על סדר הדברים .

ד. הנמקה ומטרה – לגמרי אפשרי להציג באחת השקופיות הראשונות . מה מטרת המצגת , למה אתם רוצים לגיע.

ה. אחידות – כותרות עד כמה שאפשר, פונט אחיד וגדלים אחידים , צבעוניות .. זכרו, אתם לא נבחנים על יכולות העיצוב שלכם .

ו. גרפים דיארגרמות ותמונות – אם משרתים את הסיפור, מבהירים נקודה מהר יותר מההסבר שלכם . כן אפשר לשלב תמונה פה ושם לגיוון וענין .

ז. נתונים -בהחלט מומלץ ורצוי, ברמה של שורות תחתונות ברורות המבהירות ומשרתות את הנקודה.

ח. היקף – כמה שפחות שקופיות בשביל להעביר את הרעיונות המרכזיים. זכרו, הרבה יותר קשה אבל הרבה יותר מוצלח להעביר רעיון במסר קצר.

ט. סיכום – סגירה של המעגל, תובנות ומסקנה. הנעה לפעולה.

עכשיו, כשאתם שולטים בחומר היטב והמצגת מוכנה , עשו חזרה וראו האם המסר המוצג תומך ומשלים את הנאמר. ..האם הוא מוביל ומרכז את המשתתפים למסרים המרכזיים, העוגנים של התוכן שאתם מעבירים , בהנחה שכן , הצלחתם כל הכבוד.

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

הקמת עסק

המונח מלכודת דבש הומצא כנראה כדי לתאר את המצב שבו נמצא יזם חדש שהחליט על הקמת עסק , גייס את הכסף הנדרש ומתחיל בפרוייקט החיים

למכור זו לא הבעיה

נאור שקד, מנכ"ל תכלית חדשנות עסקית מספר: בכל פעם שמישהו שואל אותי מה אנו עושים ? מה זה ייעוץ עסקי ? הוא מייד מוסיף את

דילוג לתוכן