למכור זו לא הבעיה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

נאור שקד, מנכ"ל תכלית חדשנות עסקית מספר: בכל פעם שמישהו שואל אותי מה אנו עושים ? מה זה ייעוץ עסקי ? הוא מייד מוסיף את המשפט, ואתה עוזר להם למכור יותר ?

והתשובה היא למרבית הפלא, לא.

נכון שבכל פעילות שלנו, התוצאה היא גידול ברווחיות החברה, אך לרוב זה לא מגיע מגידול במחזור החברה, בטח לא בשלב הראשון..

גם כעת, כשאני מנתח את הפרוייקטים הקיימים בתכלית, מרביתם הגדול, אינו ממוקד בהגדלת מכירות.

לקוחות תכלית, אשר לדעתי מייצגים קשת רחבה ואובייקטיבית של עולם העסקים, אינם סובלים ממחסור במכירות, אלא בקושי לספק את המוצר/השירות ללקוח.

 

מחפשים ייעוץ עסקי ? דברו איתנו

וזה מחזיר אותי להיסטוריה האישית שלי שהחלה אי שם בשנת 2003, בה עבדתי כשכיר בחברת ייעוץ שהתמקדה בתחום המכירות. הגעתי מתפקיד ניהולי בכיר בחברת תקשורת גדולה וליוויתי בעלי חברות בניהול המכירות שלהם.

תפקידי היה ללמד אותם לנהל מכירות, בין אם בעצמם ובין אם באמצעות מנהל מטעמם, אך המיקוד היה סביב תפוקות ותוצאות.

התוצאות לא איחרו להגיע, אך יחד איתן, נחשפו הבעיות האמיתיות שמונעות את הגידול המיוחל.

הבעיות האמיתיות, הן לרוב, בניהול והתפעול של כלל מערכות החברה, אשר אמונות על אספקת המוצר/שירות ללקוח.

בין אם זה מערך הייצור, מערך התפעול, הלוגיסטיקה ולעיתים המטה, כל כשל שישנו באחת ממערכות אלו, משפיע ישירות על היכולת למכור ולגדול.

רוצים לדעת מה ניתן לשפר במערך התפעול והלוגיסטיקה / מערך הייצור ו/או מערך המכירות ? לחצו כאן

לימים, הבנתי שלייעץ ללקוח רק בתחום המכירות, יש בזה לעיתים אפילו נזק, ולכן שאפתי להקים מערכת שעוטפת את הלקוח בכל התחומים ומסוגלת לטפל בכל בעיה וכשל שקיימים בחברה.

גם היום כשאני נפגש עם בעלי חברות בנוגע לייעוץ עסקי, מרביתם הגדול אינו מלין על המכירות, אלא על שאר התחומים.

אז אם אתם מזדהים עם מה שכתבתי ורוצים לטפל בבעיות האמיתיות (גם אם זה מכירות 😊), זה הזמן לקיים פגישה בנושא ולהבין כיצד ניתן לטפל בהן.

טיפול בהן, יבטיח את האפשרות להגדיל את המכירות בעתיד (והרי הבנו שזו לא הבעיה..), אחרי שנצור תשתיות מעולות לניהול שאר התחומים ואפשרויות רבות להרחבת הפעילות.

 

רוצים לדבר עם כותב הכתבה? מוזמנים ליצור קשר

גילוי נאות: התכנים שבאתר אינם מהווים ייעוץ משפטי ו/או כלכלי ו/או ייעוץ השקעות או אחר ואינם מובאים כתחליף לקבלת ייעוץ מעורך דין ו/או רו"ח ו/או ייעוץ מקצועי אחר והם מהווים מידע כללי בלבד ואין להסתמך עליהם בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הנה על אחריות המשתמש בלבד והח"מ אינו אחראי בשום צורה ואופן לתוצאות השימוש במידע המובא באתר זה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד בטרם הם פונים לבחון שווקים והזדמנויות עסקיות והם מבטאים את דעתו האישית בלבד של הח"מ.

מייצגים בשנת 2022 – 5 דברים שאתם ממש חייבים להפסיק לעשות…

כולם כותבים סיכומי שנה, כך נראה במעבר מהיר ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט ובעיתונים ( כן, יש עוד כמה כאלה..) . גם עבור אלה שסיכום שנה מהווה טרחה מיותרת אין שום ספק שהמעבר לשנה חדשה מאפשר לעצור לכמה רגעים ולחשוב, ממה אנחנו מרוצים ועובד טוב במשרד שלנו ואת מה היינו רוצים לשפר, לייעל או פשוט לפתור כדי שיפסיק להציק.

5 טיפים להעברת מצגת מנצחת

אם יוצאים מנקודת הנחה שאתם לא מרצים או מציגים במקצועיים סביר להניח שאתם נדרשים מעת לעת להציג פרזנטציות למנהלים שלכם, לעובדים או לקבוצה של לקוחות

דילוג לתוכן